Spotify kampánnyal népszerűsíti prémium monitorjait az LG Magyarország

Born to be Wide címmel indított Spotify-kampányt prémium monitorjainak népszerűsítésére az LG Magyarország. Az UltraWide, azaz 21:9-es vagy annál szélesebb kialakítású monitorok hazánkban is piacvezető gyártója az irodákban dolgozókat és a videojátékok kedvelőit célozza speciálisan kialakított lejátszási listáival.

Prémium UltraWide monitorainak népszerűsítésére indított Spotify-kampányt az LG hazai képviselete. A kampány fő üzenete az, hogy a cég monitorjai hasonlóan szélesek, mint a magyar felhasználók zenei ízlése. A cég saját országos kutatásának eredményei nyomán választotta ki a csatornát: idén áprilisban a hazai gamerek zenehallgatási szokásait vizsgálta, melynek esetén kiderült, hogy a magyar játékosok kétharmada hallgat rendszeresen vagy alkalmanként zenét játék közben.

Az itthon is kapható kijelzők célcsoportjainak megfelelően a lejátszási listák két téma köré rendeződnek: az főképpen irodai munkához kialakított összeállítások az OFFICE, a játékokhoz megalapított szelekciók a GAMER nevet viselik. A két kategórián belül 9-9 heterogén hangulatú lejátszási lista közt böngészhetünk, az OFFICE kollekcióban külön listát találunk példának okáért a kellemetlen meetingek utáni feltöltődéshez, a reggeli munkakezdéshez, a nyaralás után vágyódáshoz és a stresszes napokhoz is. A gamerek a leginkább közkedvelt játékokhoz és játéktípusokhoz passzoló lejátszási listák közt válogathatnak.

A kampány célja éreztetni a hazai vásárlókkal azt, hogy a cég ismeri a készülékek mindennapi használata alatt a felhasználói oldalon felmerülő kihívásokat, és nem kizárólag az eladásig patronálja ügyfeleit, hanem az áruk használatakor is hozzájárul a munka és a játék sikeréhez.

„Új kezdeményezésünkkel szeretnénk egy kicsit eltávolodni az elektronikai gyártók megszokott hirdetési módszereitől és felületeitől, melyeken káprázatosan nagy a reklámzaj” – közölte Orémus Eszter, az LG IT termékekért felelős regionális marketingmenedzsere. „Az UltraWide kijelzők kialakítása és funkciói hasonlóan pozitív hatással vannak a produktivitásra, mint a helyes zene hallgatása, ezáltal a kampány nem kizárólag szorosan kapcsolódik a megjelenítő termékkategóriához és annak felhasználási területeihez, de ténylegesen támogatja is a felhasználókat a mindennapi munkában és játék közben is.”