A Telekom Innovation Expo helyszíne idén Budapest lesz

A Telekom Innovation Expo helyszíne idén Budapest lesz

Az idén harmadszor megrendezésre kerülő Telekom Innovációs Verseny szervezői az idén is tárt karokkal fogadják az újító szellemű vállalkozásokat a világ minden tájáról, így Magyarországról is. Az újonnan induló startupok és innovátorok október 15-ig három kategóriában jelentkezhetnek a www.telekom-innovation-contest.com címen. A verseny páratlan alkalmat kínál az exkluzív Innovation Expo rendezvényen való részvételre Budapesten, ahol a startupok találkozhatnak a Deutsche Telekom különböző üzleti területeinek képviselőivel. A pályázatokat, ötleteket október 15-ig nyújthatják be a világ bármely tájáról érkező vállalkozások és újítók. A Deutsche Telekom az idén három témát talált különösen relevánsnak, e szerint a benyújtott pályázatokat és megoldásokat a következő kategóriákban várják: Smart Data Analytics (Intelligens adat analitika ), Future Communication (A jövő kommunikációja) illetve Industry 4.0 és IoT. Mivel kidolgozott elképzeléseket várnak, a pályázóknak legalább egy működő prototípust is be kell mutatniuk.

Innovation Expo Budapest – „You create. We connect“

Most első alkalommal a pályázók számára megnyílik a lehetőség, hogy idén november 12-én, Budapesten részt vegyenek az egyedülálló, kizárólag meghívásos alapon működő eseményen. Az Innovation Expo kiváló platformot kínál a startupok számára a Deutsche Telekom üzleti területeivel történő kapcsolatépítésre. Az Expo egy külön erre kijelölt területén várják a pályázókat, akik itt a Telekom üzleti területeinek és nemzeti vállalatainak döntéshozóival találkozhatnak. “A Deutsche Telekom számára a startupok az új elképzelések fontos forrását jelentik, folyamatosan keressük az újító szellemű vállalkozókat. Várakozással tekintünk a budapesti Expora, ahol bizonyára sok briliáns elme találkozik majd.” – mondta Dr. Heinrich Arnold, a Telekom innovációért felelős igazgatója és a Telekom Innovation Laboratories nemzetközi vezetője.

Az Expo keretén belül 10 csapat mutatkozhat be, melyek közül egy hely a múlt hétvégén Berlinben megrendezett Startup Night eseményen – azaz a Startupok Éjszakáján – már el is kelt. A szakmai zsűri döntése a shopboostr csapatra esett, akik egy, a web-shop látogatóinak konverziós arányát javító big data analatikára, valamint viselkedés alapú algoritmusokra építve képesek egyéni ösztönzőket teremteni a vásárlások fokozása érdekében.